Afgelopen zaterdag moest Vives Dames 1 aantreden tegen Utrecht Dames 2. Utrecht bezette op dat moment de 2de plaats op de ranglijst en dat beloofde een lastige wedstrijd te worden.

De 1ste ging vanaf begin af aan gelijk op en beloofde een spannende set te worden.Vives kon aan het eind net iets beter met de druk omgaan en won deze set met minimaal verschil. 24-26

In de 2de set werd deze goede lijn voortgezet en de tegenstander onder druk gezet waardoor Vives deze set overtuigend won met 18-25.

In de 3de set kwam Vives al snel op een behoorlijke achterstand na wat onduidelijkheden tussen de trainer en de tweede scheidsrechter.Utrecht kon deze voorsprong behouden en pakte daarmee de set met 25-12.

In de 4de set trok Utrecht de goede lijn door en pakte daarmee ook deze set met een stand van 25-17.

De 5de set moest hierbij een beslissing brengen.Utrecht nam in deze set een ruime voorsprong, Vives kwam wel goed terug maar op het beslissende moment kon Utrecht net genoeg door drukken om ook deze set en de wedstrijd te winnen.

Al met al hebben de dames van Vives keihard geknokt en mogen tevreden zijn met de 2 punten die mee werden genomen.

Aankomende donderdag speelt Vives uit tegen het laag geklasseerde SHOT en hopen hier de winst te gaan pakken!